GYIK

Hogyan juthatok a kuponKÓD-hoz?
A kódokat a HírM@il Olvasóinknak küldjük el, e-mail üzenetben, amelyre bárki feliratkozhat! Minden HírM@ail Olvasó esélyes  az Ajándékutalvány átvételére! Mivel meghatározott mennyiség áll rendelkezésre, azok az esélyesek, akik elsőként töltik le az utalványt.

Hol lehet feliratkozni?
Honlapunk oldalsávján, vagy  a www.hirnokajandek.hu/feliratkozas oldalunkon. 

Miért érdekes a település / kerület megadása?
A HírM@il üzenetek híreket, lapmegjelenéseket, ajánlatokat… tartalmaznak, amely mellett a www.hirnokajandek.hu oldalon található ajándékutalványok letöltéséhez küldünk kódokat. Azok az értesítések, vagy ajándékok, amelyek csak egy-egy település, vagy régió lakosainak számára érdekesek, célzottan küldjük a település, vagy kistérség lakosainak, de az országos értesítéseket is megkapják. 

Feliratkoztam – Nem találom a HírM@il üzenetet?
1. Amennyiben a gmail fiókban a „Prómóciók”  közé kerül, húzd át a levelet az elsődleges mappába és hagyd jóvá, hogy a jövőben mindig oda kerüljenek a tőlünk érkező üzenetek! (Részletek fotóval az oldal alján.)
2. Amennyiben az Outlook levelezőben a „Levélszemét” mappába helyezi, az üzenetnél a jobb egérgombra kattintva megjelenik a levélszemét beállítás, ahol a „Nem levélszemét” sor kijelölése után rákérdez, hogy a jövőben is megbízható legyen-e – természetesen igen, megbízható.

Országos üzeneteket és a Hírnök Magazint megkapom, de a településem híreit és ajándékait nem kapom, pedig a listában látom, hogy küldenek oda is ajándékot és üzenetet. Mi ennek az oka?
Valószínűleg a feliratkozásnál történt hiba a területnél, így a helyi és kistérségi ajándékok és információk nem jutnak el. A feliratkozó listában újra fel kell iratkozni, vagy a hirnok@hirnok.hu címre egy e-mail üzenetbe jelezni, hogy a jelenlegi feliratkozást módosítsuk a megadott településre.

Olyan települések híreit kapom, amihez nincs közöm. 
A feliratkozásnál valószínűleg hiba történt a település regisztrálásánál. Az hirnok@hirnok.hu címre egy e-mail üzenetbe jelezni kell, hogy a jelenlegi feliratkozást módosítsuk a megadott településre.

Hogyan tudom felhasználni a kódot?
Az átlagos webshopos rendeléssel kell kosárba tenni az ajándékutalványt, ahol a HírM@il üzenetben kapott kódot (kuponkódot) kell beírni.
Részletes leírás ITT 

Mikor érkezik a HírM@il?
Nincs meghatározva sem a hírek, sem az ajándékutalványok küldésének pontos ideje.  A Naptárban meghatározott időpontok is csak tervezetek. Az ajándékutalványok folyamatosan kerülnek fel, amelyekhez a kódot a hírekkel, eseményekkel, programajánlatokkal, illetve célzott reklámokkal küldjük el.
A híreket kizárólag akkor küldjük, ha van fontos és érdekes. Feleslegesen nem terheljük olvasóinkat.

Hány ajándékutalványt tölthetek le?
Egy olvasó, illetve e-mail cím tulajdonos 30 naponként tölthet le egy utalványt, amit név, cím, e-mail, IP cím, vagy más azonosító egyezésével kerül ellenőrzésre.  Amennyiben egy olvasó, illetve e-mail cím tulajdonos egynél több ajándékot tölt le, az összes letöltött utalvány érvénytelenné válik, az e-mail cím kitiltásra kerül a rendszerből.

Meddig lehet beváltani?
A beváltás, illetve igénybevétel jelzése határidőhöz kötött, ami az utalványon szerepel.
Ennyi idő áll rendelkezésre, hogy felvegye a kapcsolatot a beváltóhellyel, időpontot egyeztessen (amely már nem minden esetben kötött a beváltási időhöz – pl. szállás). Visszajelzés, felhasználás hiányában, az utalvány ismét elérhetővé válik!

Ezek azért kiemelt, fontos szabályok, mert aki véletlenül, esetleg szórakozásból tölti le az ajándékutalványt, ne vegye el mások elöl a lehetőséget. 

Több területre is feliratkozhatok?
Minden e-mail cím egyszer szerepel rendszerünkben, amelyhez plusz információként kerülnek a területek minden újabb feliratkozás után. Több területre is fel lehet iratkozni, hiszen lakhely, munka, vagy akár a születési hely miatt is érdekes lehet.

Meg lehet vásárolni az Ajándékutalványokat?
Minden lehetőség ingyenesen érhető el! Honlapunkon nem történik értékesítés! Az ajándékutalványok kizárólag Kuponkód beváltásával érhetőek el. 

Nem iratkoztam fel, mégis érkezik HírMail.
Kiadónk minden partnerének, így többek között azoknak, akik feliratkoztak a Hírnök Média, Hírnök Információs- és Hírközpont levelezőrendszerére, illetve a www.hirnok.hu, www.hirmail.hu, www.hirnokajandek.hu, www.tized.hu, www.sajtokozpont.hu stb. honlapunkon, vagy kiemelt partnere a Hírnök Médiának, illetve valamilyen formában kapcsolatba került cégünkkel, kiadónkkal, üzletünkkel…

Céges e-mail-re érkezik a HírMail, felhasználhatom az ajándékutalványt?
Nincs ilyen jellegű korlátozás. A kód által lehet letölteni az utalványt, ahol a felhasználó nevét kell megadni. Aki letölti, az a szerencsés. 


A HírM@il üzenetek elsősorban szöveges tartalommal rendelkeznek és összeállításuk, illetve felépítésük által elkerüli, hogy spam, levélszemét, vagy a Gmail fiókban „Prómóciók” közé sorolja. Az önálló szerver, saját küldő és e-mail cím (hirnok.hu, Hírnök Média – HírMail  hirmail@hirnok.hu), illetve ellenőrzött és delegált domain igazolja, hogy „komoly” levél érkezett. Az általunk használt SPF (Sender Policy Framework) rekord az E-mail cím hamisítás ellen létrejött technika. A fogadó fél szolgáltatója (pl.: Gmail) ellenőrzi, hogy a küldő címében szereplő domain név (nálunk a hirnok.hu) jóváhagyja-e a levélküldést arról az IP címről, melyről a levél érkezik. Ezzel igazolja, hogy nem vírus, kéretlen levél, spam stb.
Természetesen ennek ellenére vannak rendszerek, amelyek „szigorúak és félreteszik”, ezért érdemes biztosítani, hogy azonnal lássuk.


Amennyiben a gmail fiókban a „Prómóciók”  közé kerül, húzd át a levelet az elsődleges mappába és hagyd jóvá, hogy a jövőben mindig oda kerüljenek a tőlünk érkező üzenetek! (Részletek fotóval az oldal alján.)


3. Amennyiben az Outlook levelezőben a „Levélszemét” mappába helyezi, az üzenetnél a jobb egérgombra kattintva megjelenik a levélszemét beállítás, ahol a „Nem levélszemét” sor kijelölése után rákérdez, hogy a jövőben is megbízható legyen-e – természetesen megbízható.

Megosztási lehetőségek